Home strana >Obchodní podmínky >Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

obchodní společnosti
VIKTORIA SLUŽBY s.r.o.
se sídlem Štruncovy sady 2741/3, Východní Předměstí, 301 00 Plzeň
identifikační číslo: 03043487
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni oddíl C, vložka 30325
pro prodej služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.viktoriacademy.cz/web/

 

Pro prodej prostřednictvím webové stránky adrese: https://www.viktoriacademy.cz/web/ konkrétní obchod a uzavření kupní smlouvy i platba probíhá na internetové adrese https://www.viktoriacademy.cz/web/ (dále jen „e-shop“), a to prostřednictvím rozhraní webových stránek (dále jen „webové rozhraní stránek“).

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem služeb (dále jen „poskytovatel“ nebo „trenér“) a jinou fyzickou osobou (dále jen „klientem“) prostřednictvím internetové stránky. Služby jsou prodávajícím nabízeny na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.viktoriacademy.cz/web/.

1.2 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě o poskytnutí služby (dále jen „smlouva“). Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1 Veškerá prezentace služeb umístěná webových stránkách je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2.2 Při objednávání služby je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje poskytované klientem při objednávání služby jsou poskytovatelem považovány za správné.

2.3 Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (výše ceny služeb, množství poskytovaných služeb) požádat klienta o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

2.4 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká uzavřením smlouvy.

2.5 Poskytovatel má právo odmítnout objednávku bez udání důvodu zejména v případě, že dojde na straně klienta k porušení zákona, dobrých mravů, či k nekalému jednání směřující k získání informací o konkurenčních službách a produktech, nebo i z jiných důvodů na straně klienta, které by byly překážkou kvality provedení služeb.

2.6 Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy v případě nemožnosti plnění, a to zejména v případech nemožnosti splnění požadavků ze strany klienta, nebo pokud poskytovatel zjistí, že jednání klienta směřuje pouze k získání informací o konkurenčních službách a produktech, nebo klient včas neuhradil předem dohodnutou cenu služby.

2.7 Uvedená cena služby je konečná. Platba za služby je požadována předem v plné výši. Poskytovatel je plátce DPH.

Smlouvu je možno vypovědět dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí každé ze smluvních stran, a to formou e-mailové zprávy zaslané na aktuální e-mailovou adresu druhé smluvní strany, uvedenou ve smlouvě. Byla-li klientovi již služba poskytnuta, není z toho poskytovatel ničeho povinen. Klient je v případě vypovězení smlouvy z jeho strany uhradit poskytovateli veškeré náklady, které poskytovateli již v souvislosti s plněním vznikly. Při ukončení smluvního vztahu není kouč dále odpovědný za psychický a emocionální stav klienta.

2.8 Poskytovatel neručí za řádné fungování e-mailové schránky klienta, tudíž smluvní vztah vznikne i zanikne též v případě, že klient nezajistí řádné fungování své e-mailové schránky (zejména nedostatek volného místa v e-mailové schránce či doručení e-mailu do kategorie nevyžádaných sdělení). Z uvedených důvodů může klient zažádat s příslušným odůvodněním o opětovné zaslání e-mailu.

2.9 Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

  1. CENA SLUŽBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Cenu služeb dle smlouvy klient uhradí platební kartou na účet poskytovatele Č.Ú.: 123-9215390297/0100. Platba je provedena předem při vytváření objednávky.

3.2 Poskytovatel požaduje po klientovi uhrazení celé kupní ceny platební kartou. Úhrada ceny za poskytování služeb musí proběhnout předem.

3.4 V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

3.5 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy klientovi daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel klientovi po potvrzení objednávky a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.

  1. PODMÍNKY KOUČOVÁNÍ 

4.1 Závazek trenéra – Trenér se zavazuje uskutečnit tréninkové lekce v předem stanoveném čase a předem oznámeným způsobem. Trenér bude poskytovat své služby dle této dohody s využitím svých znalostí a s náležitou odbornou péčí naplňovat smysl této dohody. Pokud trenér nebude schopen během tréninkového období plnit své závazky dle této dohody, může kouč kdykoliv smluvní vztah ukončit. V takovém případě kouč vrátí klientovi poměrnou část ceny služby odpovídající dosud nerealizované části služby.

4.2 Odpovědnost – Trenér v žádném případě neodpovídá za škodu, či jinou majetkovou či nemajetkovou újmu, která klientovi může vzniknout v důsledku psychického, fyzického nebo emocionálního stresu nebo nepohody (nebo v případě jiné takové podmínky) způsobené přímo nebo nepřímo působením koučovací či tréninkové lekce. Klient bere na vědomí, že koučování může být fyzicky a psychicky náročné a klient prohlašuje, že tréninkové lekce podstupuje na vlastní riziko a nebezpečí. Pokud by třetí osoba proti koučovi vznesla jakýkoliv nárok na náhradu škody vzniklé v souvislosti s tímto koučováním, je klient povinen uhradit trenérovi veškeré náklady, které mu s takovým nárokem vzniknou, a to včetně případné náhrady škody.

4.3 Záruky – Trenér neposkytuje žádné záruky, že koučovací metody budou fungovat. Výsledky koučinku jsou velmi individuální a záleží na mnoha okolnostech, které není možné předem předvídat. Kouč v žádném případě neposkytuje žádné záruky za výsledek a za výsledky koučovacích služeb neodpovídá.

4.4 Práva duševního vlastnictví – Klient není v žádném případě oprávněn použít nebo reprodukovat postupy, techniky, prezentace, metodologie, precedenty, materiály či know-how, které budou použity v koučovacích činnostech (dále též společně „materiály“). Klient nesmí použít nebo reprodukovat či zveřejňovat nebo jinak zpřístupnit třetím osobám materiály ani jejich části žádným způsobem, v žádné formě nebo tvaru. V případě porušení tohoto ustanovení odpovídá klient koučovi za škodu, která mu tím vznikne v plném rozsahu.

4.5 Důvěrný materiál – Pokud v rámci tohoto koučování klient poskytne koučovi osobní údaje a další důvěrné údaje a materiály, které se klienta týkají, je kouč povinen učinit příslušná opatření, která lze rozumně požadovat k ochraně těchto údajů a materiálů a bez souhlasu klienta je nesmí zpřístupnit žádné třetí osobě. 

4.6 Trenér je nezávislý dodavatel – Činnosti podle této dohody poskytuje trenér osobně. Klient není oprávněn v souvislosti s plněním této dohody požadovat plnění po jakékoliv třetí straně a není oprávněn uplatňovat jakékoliv nároky z této dohody či odpovědnosti za škodu, která vznikla v souvislosti s plněním této dohody po jakékoliv třetí straně.

  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

5.1 Poskytovatel neodpovídá klientovi za majetkovou či nemajetkovou újmu, která vznikne klientovi nepředvídatelnou událostí, jednáním třetí osoby, úmyslným či nedbalostním jednáním klienta při využívání poskytované služby nebo při činnosti s ní spojené.

5.2 Poskytovatel není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

5.3 Poskytovatel je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

5.4 Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1 Poskytovatel odpovídá klientovi, že služba, kterou poskytuje:

6.1.1 má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které poskytovatel popsal nebo které klient očekával s ohledem na povahu služby,

6.1.2 se služba hodí k účelu, který pro jeho použití poskytovatel uvádí nebo ke kterému se služba tohoto druhu obvykle používá,

6.1.3 služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.4 Práva z vadného plnění uplatňuje klient u poskytovatele na jeho e-mailové adrese. Poskytovatel je povinen klientovi na jeho žádost vydat prostřednictvím elektronické pošty potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje. Dále vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. V případě oprávněné a důvodné reklamace také potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1 Ochrana osobních údajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

7.2 Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů prodávajícím: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“), včetně souhlasu se zpracováním a nakládáním s veškerými poskytnutými podklady, a to výhradně pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy.

7.3 Klient dále souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím pro účely zasílání obchodních sdělení, zejména nabídky nových služeb a aktualit doručované elektronickou poštou poskytovatele. Tento souhlas (pro účely zasílání obchodních sdělení) není podmínkou vzniku platného smluvního vztahu a klient může souhlas kdykoliv zrušit.

7.4 Bez souhlasu klienta s obchodními podmínkami uvedenými ve smlouvě, která obsahují souhlas se zpracováním osobních údajů a se zpracováním a nakládání s veškerými poskytnutými podklady, není možné uzavřít platnou smlouvu.

7.5 Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce a poskytnutí podkladů provedené z webových stránek) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat poskytovatele o změně ve svých osobních údajích.

7.6 Zpracováním osobních údajů klient může poskytovatele pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Osobní údaje, včetně veškeré korespondence a příloh poskytovatele nebudou bez předchozího souhlasu klienta předávány třetím osobám a jsou považovány důvěrné.

7.7 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě.

7.8 Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7.9 V případě, že by se klient domníval, že poskytovatel provádí zpracování jeho osobních údajů nebo nakládá či zpracovává poskytnuté podklady a informace v rozporu s ochranou soukromého a osobního života klienta nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

7.9.1 požádat poskytovatele o vysvětlení,

7.9.2 požadovat, aby poskytovatel odstranil takto vzniklý stav.

7.10 Požádá-li klient o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci předat. poskytovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

7.11 Klient souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup služeb na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač klienta, je právem klient cookies odmítnout.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1 Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva klienta vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

8.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

8.3 Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.

V Plzni 26. 9. 2024

Nenalezen žádný článek